joi, 7 februarie 2008

Azi mi-am propus...

... sa nu mai fac glume decat pe bani!

m-a tinut putin - vreo 30 de secunde, pentru ca mi se pare greu sa ma tin de chestia asta.

am mai negociat putin cu mine si am ajuns la concluzia ca am sa fac in continuare glume, dar numai dupa ce, in prealabil, am sa cer voie sa le fac. am sa fac asa:

- "nu te supara, imi vine sa fac o gluma! incerc sa ma abtin, dar, la cum ma cunosc, am sa o fac. te anunt ca sa stii si sa nu pice gluma intr-un moment nepotrivit. a propos, nu ai probleme cu inima, nu? daca vrei, am un bun prieten cardiolog, atat de bun, incat vine oriunde si oricand il chem. pot sa-l sun acum, inainte sa o comit (gluma). nu doare, iti ia doar tensiunea si iti baga in gura o lingura sterila ca sa-ti vada amigdalele. daca ai tu o lingura preferata, nu e problema! se poate si cu aia. si daca el zice ca nu ai probleme cu tensiunea, cu inima, cu fierea, cu pielea, cu ochii, cu ficatul, cu lipidele, cu sistemul neuro-motor, cu constipatia, daca nu ai vreo unghie incarnata, vreo carie care te sacaie, vreo durere intercostala sau meniscul ciupit, o FAC (gluma)!

bine?"

- "o.k."

- "ah, uite-l! a si venit! il chem de atat de multe ori, incat am ajuns sa comunicam telepatic. bun, bine, ma bucur ca v-ati cunoscut! in timp ce el se ocupa de tine, uite, sun un alt prieten care ma cunoaste bine de tot. il chem, pentru orice eventualitate, sa-ti explice ce am vrut sa spun si ca sunt un om mishto, dar glumetz. el reuseste intotdeauna sa explice excelent glumele pe care le fac. il sun? ce mai intreb, ca l-am si sunat. vine in 20 de minute. vine intotdeauna! cat o fi ceasul acum? ahhhhhhhhhhhhhhhhh, cat e de tarziu! trebuie sa plec! stai linistit aici, vine cineva sa-ti explice ce vroiam sa spun cu chestia aia (gluma). doamne, si inca nu am apucat sa ti-o spun! nu-i nimic, uite, am un prieten care poate sa vina sa ti-o spuna, pentru ca eu trebuie sa plec. il chem? hai, raspunde, ma grabesc putin! bun, lasa, l-am chemat! vine in 5 minute. am plecat, pe maine!"



hmmm... decat sa incurc atatia oameni, mai bine ma las naibii de glume!

gata! m-am lasat!



ASTA NU A FOST O GLUMA