miercuri, 6 februarie 2008

ca sa inteleg si eu ce fac aici

doamne, cum am intrat in chestia asta?
si cu ce sa incep?
intotdeauna mi-a placut sa fac lucrurile temeinic, dupa o prealabila si de obicei lunga documentare. daca ma uit la rezultate, as putea sa ma intreb, justificat, cred: "si la ce mi-a folosit?"
eh... ce conteaza?
e prea tarziu sa ma mai schimb, ca doar am o varsta, nu?
asa ca fac acelasi lucru
si aflu asa (de pe wikipeida): "Un blog (prescurtat de la web log) este o publicaţie web ce conţine articole periodice, ce au de obicei caracter personal (asemenea unui jurnal), fiind afişate în ordine cronologică inversă."
deci un jurnal - primul din viata mea! am inceput nenumarate, dar nu am putut sa le fiu fidela mai mult de o zi.
"Dacă la început weblogurile erau actualizate manual, cu timpul au apărut unelte care să automatizeze acest proces, făcând acest gen de publicaţii accesibile publicului larg. Utilizarea unui astfel de software bazat pe navigator este acum un aspect obişnuit al blogging-ului."
ce bine! n-am inteles mare lucru de aici, dar am sa invat asta pe de rost, nu se prinde nimeni, ca doar sunt actrita!
"Scopul blogurilor variază foarte mult, de la jurnale personale la arme ale campaniilor politice, ale programelor media sau ale diferitelor companii."
hmmm... mai mult de un jurnal personal nu cred ca-mi iese
"De asemenea, ele variază şi în funcţie de autor - de la unul singur la o comunitate întreagă."
as vrea eu comunitate!
"Blogurile pot constitui, de asemenea, o sursă importantă de câştig."
Doamne, ajuta!:))
"Multe webloguri permit vizitatorilor să lase comentarii publice, creând astfel o comunitate de cititori centrată în jurul blogului; altele nu sunt interactive."
mie imi place interactiv, chiar daca uneori nu am umor, ma supar rau cand sunt criticata (nu recunosc, dar se vede de la o posta) si nu ma dau in laturi de la marsavii (adica sterg, uit si incerc sa ignor lucrurile care nu-mi convin despre mine)
"Totalitatea weblogurilor şi a autorilor de bloguri a fost denumită blogosferă."
ha ha ha! e bine sa apartii unei comunitati, nu? doar ca imi vine in minte o replica a fratelui meu cel mic, Henry, care e un tip tare de tot. Mi-a spus intr-o zi, in masina, cand stateam de vreo 50 de minute la un acelasi semafor, inconjurati de multe masini de toate culorile: "uffff, e plin de-nghesuiti aici!"
cred ca si despre blogosfera ar avea aceeasi parere:))